Cum pot afla disponibilitatea și prețul unui produs?
Lista de produse, precum și informația privind costurile, sunt prezentate pe Site. Dar la momentul colectării comenzii, unele produse pot lipsi, iar pentru altele - se poate modifica prețul. Prin urmare, colectorul, în timpul colectăriii comenzii, va oferi clientului informații complete despre disponibilitatea și costul mărfurilor.
E posibil să plasez comenzi ca persoană juridică?
La moment, compania oferă servicii doar persoanelor fizice. Când va apărea posibilitatea de colaborare cu persoane juridice, această informație, precum și condițiile de colaborare, vor fi plasate pe Site-ul nostru.
E posibilă livrarea în orice localitate din Moldova?
Livrarea se efectuează în orașele Chișinău și Bălți, precum și în unele dintre suburbiile acestora. Indicați adresa dvs. pe site sau puteți concretiza informația, contactându-ne la numărul de telefon +373 (22) 010 020 sau prin e-mail support@zakaz.md.
E posibil livrarea mărfurilor voluminoase (frigidere, mașini de spălat, congelatoare, aparate de aer condiționat etc.)?
În cazul livrării de mărfuri voluminoase (aparate electrocasnice mari, articole de interior etc.), se aplică condiții individuale. Informații mai detaliate pot fi obținute de la operatorul Centrului de Contact la numărul de telefon +373 (22) 010 020.
Care sunt metodele de plată pentru comandă? Pot achita o comandă online sau prin telefon?
Puteți achita comanda prin două metode:
Cu cardul Visa/Mastercard la primirea comenzii.
În numerar la primirea comenzii.
Funcția de achitare online este în proces de dezvoltare.
Cum mă pot înregistra pe site pentru a plasa o comandă?
Pentru a vă înregistra pe site-ul nostru, trebuie să indicați un număr de telefon doar al furnizorilor de telefonie mobilă din Republica Moldova (nu putem apela Clientul, care nu se află în Moldova la un număr de operatori străini).
Puteți plasa o comandă numai online pe site în orice timp al zilei, cu cel puțin 3 ore înainte de începutul ferestrei de livrare (pentru sloturile pare) sau cu 4 ore pentru sloturile impare. După ce v-ați înregistrat, puteți selecta produsele preferate și să plasați o comandă, indicând adresa de livrare.
Care sunt costurile de livrare și există restricții de greutate?
Livrare programată în Chișinău și Bălți: 49 MDL. Suburbii: 69 MDL.
La plasarea unei comenzi cu o greutate totală mai mare de 21 kg, se va percepe un comision suplimentar în valoare de 5 MDL pentru fiecare 10 kg, peste 41 kg costul comisionului este 15 MDL pentru fiecare 10 kg ulterior.
Unitățile voluminoase se livrează în condiții individuale.
Cât durează livrarea unei comenzi, dacă plasez o comandă acum?
Timpul de livrare aproximativ în timpul zilei este de 3-4 ore. Dacă trebuie să primiți comanda mâine de la 10:00 la 12:00, trebuie să o plasați până cel târziu la 21:00 din ziua curentă. Puteți face cunoștință cu ferestrele de livrare disponibile pe site-ul nostru.
Pot comanda țigări?
Nu există posibilitatea de a comanda țigări.
Pot comanda telefonic sau prin Viber?
Puteți plasa o comandă numai prin intermediul site-ului.