- Conform Legii Republicii Moldova privind protecția drepturilor de consumatori, returnarea mărfurilor de calitate necorespunzătoare se poate face numai cu condiția prezentării bonului de mărfuri Metro, a bonului fiscal zakaz.md și a produselor deteriorate.
Cardurile de discount al rețelei METRO, emise anterior și disponibile clientului, nu sunt valabile la plasarea comenzii pe site-ul magazinului online. În momentul înregistrării pe site, se deschide automat un nou card de reducere pentru achiziții ulterioare.
Toate reducerile la produse, valabile la METRO Cash & Carry, pe adresa: Metro Dacia: bd. Dacia 61; Metro Stăuceni: com. Stăuceni, str. Chișinăului 5; Metro Bălți: str. Nicolae Iorga 9, și care nu necesită cupoane sau timbre - sunt actuale și pentru magazinul online
Livrare programată în Chișinău: Pentru un coș de până la 1.500 MDL - 69 MDL, verificați de la 1.500 la 2.000 MDL - livrare 59 MDL, de la 2.000 la 2.500 MDL - livrare 49 MDL,de la 2.500 la 3.000 MDL - livrare 39 MDL, cec de la 3.000 MDL - livrare 0 MDL.
Livrare programată în Bălți: Pentru un coș de până la 1.500 MDL - 59 MDL, verificați de la 1.500 la 2.000 MDL - livrare 49 MDL, de la 2.000 la 2.500 MDL - livrare 39 MDL, de la 2.500 la 3.000 MDL - livrare 29 MDL, cec de la 3.000 MDL - livrare 0 MDL.
Serviciul de livrare este disponibil:Greutatea produselor de la ..., kg | Suprataxa de greutate, MDL |
---|---|
21 | 5 |
31 | 10 |
41 | 25 |
51 | 40 |
61 | 55 |
71 | 70 |
81 | 85 |
91 | 100 |
101 | 115 |
111 | 130 |
121 | 145 |
131 | 160 |
141 | 175 |
151 | 190 |
161 | 205 |
171 | 220 |
181 | 235 |
191 | 250 |
201 | 265 |
211 | 280 |
221 | 295 |
231 | 310 |
241 | 325 |
251 | 340 |
261 | 355 |
271 | 370 |
281 | 385 |
291 | 400 |
301 | 415 |
311 | 430 |
321 | 445 |
331 | 460 |
341 | 475 |
351 | 490 |
361 | 505 |
371 | 520 |
381 | 535 |
391 | 550 |
401 | 565 |
411 | 580 |
421 | 595 |
431 | 610 |
441 | 625 |
451 | 640 |
461 | 655 |
471 | 670 |
481 | 685 |
491 | 700 |
501 | 715 |
511 | 730 |
521 | 745 |
531 | 760 |
541 | 775 |
551 | 790 |
561 | 805 |
571 | 820 |
581 | 835 |
591 | 850 |
601 | 865 |
611 | 880 |
621 | 895 |
631 | 910 |
641 | 925 |
651 | 940 |
661 | 955 |
671 | 970 |
681 | 985 |
691 | 1000 |
701 | 1015 |
711 | 1030 |
721 | 1045 |
731 | 1060 |
741 | 1075 |
751 | 1090 |
761 | 1105 |
771 | 1120 |
781 | 1135 |
791 | 1150 |
801 | 1165 |
811 | 1180 |
821 | 1195 |
831 | 1210 |
841 | 1225 |
851 | 1240 |
861 | 1255 |
871 | 1270 |
881 | 1285 |
891 | 1300 |
901 | 1315 |
911 | 1330 |
921 | 1345 |
931 | 1360 |
941 | 1375 |
951 | 1390 |
961 | 1405 |
971 | 1420 |
981 | 1435 |
991 | 1450 |
1001 | 1465 |
Comanda Dvs. va fi colectată în unul dintre supermarketurile Metro pe adresa:
Costul serviciului 16 MDL.
La plasarea comenzii, selectați metoda de livrare “Ridicare din magazin”, indicați CC convenabil, de asemenea, timpul de primire a comenzii și metoda de plată.
De îndată ce comanda Dvs. va fi colectată, veți primi un SMS cu suma de plată și numărul de telefon al operatorului de ridicare din magazin.
La sosirea în centrul comercial Metro, vă rugăm, să formați numărul de telefon indicat în SMS, specificați suma și numărul comenzii.
Schema localizării punctului de emitere METRO Dacia/Stăuceni/Bălți
În numerar la primirea coșului colectat, pe baza sumei finale a comenzii conform bonului de mărfuri.
Cu cardul Visa/Mastercard la primirea comenzii.
Colectare: ne obligăm să colectăm pentru dvs. cele mai proaspete și calitative produse aflate în stoc. Colectorul dvs. personal este interesat să vă îndeplinească instrucțiunile și comentariile către comandă cât mai exact posibil. Dacă produsul pe care l-ați ales nu se află pe raft sau nu corespunde cu standardele de calitate Zakaz.md, colectorul vă va anunța despre acest lucru, propunându-vă opțiuni de înlocuire, prin metodele de comunicare convenabile pentru dvs. (chat sau apel). Cantitatea de produse, pe care doriți să o adăugați la comanda plasată nu poate fi mai mult de 3 articole.
Ambalare: Comanda Dvs. va fi ambalată în pachete de marcă, care se achită separat. Livrarea produselor congelate și refrigerate se efectuează în cutii speciale, dotate cu acumulatoare frigorifice pentru a menține condițiile de temperatură necesare.
Livrarea prin curier prevede livrarea comenzii în limitele ferestrei de livrare, alese de dvs. Livrarea comenzii se efectuează până la ușa biroului sau apartamentului la adresa specificată în comandă. Transportarea comenzii la bucătărie, în frigider, și, de asemenea, în diferite spații ale oficiilor, pe diferite etaje nu se efectuează. 1 punct de livrare = 1 adresă specificată în comandă.
La sosirea la locul respectiv, curierul vă va contacta telefonic sau prin sonerie la ușă.
Dacă întârziați sau dacă planurile dvs. s-au schimbat, contactați operatorul centrului de contact pentru a coordona acțiunile ulterioare ale curierului.
În cazul, în care la sosirea curierului va fi imposibil de luat legătură cu dvs.: nu răspundeți la apel, bătutul la ușă, comanda dvs. va fi transferată la sfârșitul traseului. Timpul de așteptare de către curier al clientului la adresa de livrare nu va fi mai mult de 15 minute.
Livrarea repetată în cazul situației de mai sus, se va achita de client după un tarif dublu.
Dacă nu vom putea lua legătura cu dumneavoastră pentru a confirma prima comandă a dvs. sau a preciza condițiile de livrare (nu sunt completate detaliile necesare ale comenzii), compania își rezervă dreptul de a transfera comanda dvs. în altă fereastră de livrare pentru precizări necesare. Comanda neconfirmată după transferare este supusă anulării.
Puteți anula comanda sau o transfera într-o altă fereastră de livrare după plasarea acesteia, apelând centrul de contact prin telefon 0 800 10 810 (grafic de lucru de 8:00-23:00), sau prin e-mail la [email protected] (24/24).