Primirea și plasarea comenzilor Online

  • Puteți plasa o comandă Online în orice timp al zilei, cu cel mult 3 ore până la începerea ferestrei de livrare (pentru sloturi pare) sau 4 ore - pentru cele impare.
  • Pentru a primi Comanda, este necesar să indicați numărul de telefon doar al furnizorilor de telefonie din Republica Moldova (nu putem apela Clientul care nu se află în Moldova la un număr de operatori străini).
  • Emiterea comenzilor care conțin produse din categoria 18+ (alcool produse) se realizează exclusiv cu condiția de prezentare a documentelor care confirmă vârsta Clientului (pașaport sau permis de conducere).

Prețurile produselor

  • Prețurile produselor din magazinul online sunt aceleași, ca și pe rafturile centrului comercial, unde se colectează comanda dvs.
  • În cazul cumpărăturilor prin intermediul magazinului online, condițiile promoției „Cumpărați mai mult, plătiți mai puțin” nu se aplică.
  • Prețurile produselor din magazinul online sunt indicate cu TVA.
  • Coșul se colectează în centrul comercial METRO Cash & Carry (Bulevardul Dacia 61, Strada Chişinăului, 5, Stăuceni).
  • La plasarea unei comenzi, puteți lăsa un comentariu pentru colector, atât pentru fiecare poziție a produselor, cât și pentru comandă în ansamblu. În comentarii puteți solicita apelul colectorului în timp ce strânge coșul.
  • Produsele de calitate bună achiziționate și colectate în conformitate strictă cu comanda clientului pot fi returnate, cu condiția că acestea nu intră în lista mărfurilor nerambursabile. Legea Republicii Moldova “Privind protecţia consumatorilor”
  • Comenzile se livrează în ambalaje sigilate și hermetice, confirmând excluderea accesului neautorizat la mărfuri și efectelor nocive ale mediului. La primirea comenzii, clientul are dreptul să verifice corespunderea și conținutul comenzii în prezența curierului.

    - Conform Legii Republicii Moldova privind protecția drepturilor de consumatori, returnarea mărfurilor de calitate necorespunzătoare se poate face numai cu condiția prezentării bonului de mărfuri Metro, a bonului fiscal zakaz.md și a produselor deteriorate.

  • Prețurile și disponibilitatea produselor din centrul comercial pot varia, deci suma reală a comenzii poate diferi, îndeosebi, dacă ați ales livrarea pentru altă zi. Dacă vor fi modicifări de preț, mai mult de 4 lei pentru o poziție sau modificări în greutatea mărfii, mai mult de +/- 100 grame din greutatea specificată în comandă, colectorul vă va informa despre acest lucru.

Cardurile de discount al rețelei METRO, emise anterior și disponibile clientului, nu sunt valabile la plasarea comenzii pe site-ul magazinului online. În momentul înregistrării pe site, se deschide automat un nou card de reducere pentru achiziții ulterioare.

Toate reducerile la produse, valabile la METRO Cash & Carry, pe adresa: Metro Dacia: bd. Dacia 61; Metro Stăuceni: com. Stăuceni, str. Chișinăului 5; Metro Bălți: str. Nicolae Iorga 9, și care nu necesită cupoane sau timbre - sunt actuale și pentru magazinul online

Costuri și metode de livrare

  • Costul livrării depinde de adresa de livrare (distanța zonei).
  • Livrare programată în Chișinău și Bălți: Taxa de livrare pentru un coș de până la 1 000 MDL este de 69 MDL, de la 1 000 MDL - 49 MDL.
    Serviciul de livrare este disponibil:
    - Chișinău și suburbiile or. Chișinău: Băcioi, Bubuieci, Bîc, Codru, Sîngera, Schinoasa, Ialoveni, Grătiești, Dumbrava, Durlești, Cricova, Stăuceni, Tohatin, Ghidighici, Colonița , Ciorescu.
    - Bălți și suburbiile or. Bălți: Alexandreni, Biruința, Grigorești, Elizavetovca, Corlăteni, Octeabriscoe , Răuțel.
    Suburbie: Taxa de livrare pentru un coș de până la 1 000 MDL este de 89 MDL, de la 1 000 MDL - 69 MDL.
    Comenzi cu greutate:
    La plasarea unei comenzi cu o greutate totală de 41 kg sau mai mult, se va percepe un comision suplimentar cu suma specificată în  în tabelul de mai jos. Articolele voluminoase sunt livrate prin condiții individuale.
Greutatea produselor de la ..., kg Suprataxa de greutate, MDL
41 15
51 30
61 45
71 60
81 75
91 90
101 105
111 120
121 135
131 150
141 165
151 180
161 195
171 210
181 225
191 240
201 255
211 270
221 285
231 300
241 315
251 330
261 345
271 360
281 375
291 390
301 405
311 420
321 435
331 450
341 465
351 480
361 495
371 510
381 525
391 540
401 555
411 570
421 585
431 600
441 615
451 630
461 645
471 660
481 675
491 690
501 705
511 720
521 735
531 750
541 765
551 780
561 795
571 810
581 825
591 840
601 855
611 870
621 885
631 900
641 915
651 930
661 945
671 960
681 975
691 990
701 1005
711 1020
721 1035
731 1050
741 1065
751 1080
761 1095
771 1110
781 1125
791 1140
801 1155
811 1170
821 1185
831 1200
841 1215
851 1230
861 1245
871 1260
881 1275
891 1290
901 1305
911 1320
921 1335
931 1350
941 1365
951 1380
961 1395
971 1410
981 1425
991 1440
1001 1455
  • Pozițiile voluminoase de produse, de exemplu: coș de 50l, șine pentru perdele baie, săniuțe, alte bunuri clasificate în categoria unităților voluminoase conform deciziei Serviciului de curierat, -
    sunt livrate în condiții individuale.
  • Trebuie să faceți mai multe comenzi separate (cu bonuri de plată diferite), dar doriți ca acestea să fie combinate într-o singură livrare. Atunci când se efectuează o livrare compusă din mai multe comenzi la aceeași adresă, pentru un singur timp de livrare, costul de livrare va fi calculat ca pentru o singură comandă, care include și greutatea tuturor comenzilor.
  • Serviciul de curierat își rezervă dreptul de a anula comanda în cazul imposibilității de livrare (inundații, cutremure, cataclisme, situație dificilă de trafic în oraș sau dacă punctul de livrare se află într-o zonă la care nu se poate ajunge cu mașina mai aproape decât pe o rază de 50 de metri). În cazul anulării comenzii, Clientul poate repeta comanda pe site.
  • Ne rezervăm dreptul de a informa clienții despre anularea comenzilor prin metoda de notificare prin SMS (cu maxim 2 ore până la închiderea ferestrei de livrare selectate).

Ridicare din magazin

Comanda Dvs. va fi colectată în unul dintre supermarketurile Metro pe adresa:

  • METRO Dacia, bulevardul Dacia, 61 sau
  • METRO Stăuceni, strada Chișinăului, 5.
  • METRO Bălți, orașul Bălți, str. Nicolae Iorga, 9

Costul serviciului 16 MDL.

La plasarea comenzii, selectați metoda de livrare “Ridicare din magazin”, indicați CC convenabil, de asemenea, timpul de primire a comenzii și metoda de plată.

De îndată ce comanda Dvs. va fi colectată, veți primi un SMS cu suma de plată și numărul de telefon al operatorului de ridicare din magazin.

La sosirea în centrul comercial Metro, vă rugăm, să formați numărul de telefon indicat în SMS, specificați suma și numărul comenzii.

Schema localizării punctului de emitere METRO Dacia/Stăuceni/Bălți

Metode de plată

În numerar la primirea coșului colectat, pe baza sumei finale a comenzii conform bonului de mărfuri.

Cu cardul Visa/Mastercard la primirea comenzii.

Detalii despre colectare și livrare

Colectare: ne obligăm să colectăm pentru dvs. cele mai proaspete și calitative produse aflate în stoc. Colectorul dvs. personal este interesat să vă îndeplinească instrucțiunile și comentariile către comandă cât mai exact posibil. Dacă produsul pe care l-ați ales nu se află pe raft sau nu corespunde cu standardele de calitate Zakaz.md, colectorul vă va anunța despre acest lucru, propunându-vă opțiuni de înlocuire, prin metodele de comunicare convenabile pentru dvs. (chat sau apel). Cantitatea de produse, pe care doriți să o adăugați la comanda plasată nu poate fi mai mult de 3 articole.

Ambalare: Comanda Dvs. va fi ambalată în pachete de marcă, care se achită separat. Livrarea produselor congelate și refrigerate se efectuează în cutii speciale, dotate cu acumulatoare frigorifice pentru a menține condițiile de temperatură necesare.

Livrarea prin curier prevede livrarea comenzii în limitele ferestrei de livrare, alese de dvs. Livrarea comenzii se efectuează până la ușa biroului sau apartamentului la adresa specificată în comandă. Transportarea comenzii la bucătărie, în frigider, și, de asemenea, în diferite spații ale oficiilor, pe diferite etaje nu se efectuează. 1 punct de livrare = 1 adresă specificată în comandă.

La sosirea la locul respectiv, curierul vă va contacta telefonic sau prin sonerie la ușă.

Dacă întârziați sau dacă planurile dvs. s-au schimbat, contactați operatorul centrului de contact pentru a coordona acțiunile ulterioare ale curierului.

În cazul, în care la sosirea curierului va fi imposibil de luat legătură cu dvs.: nu răspundeți la apel, bătutul la ușă, comanda dvs. va fi transferată la sfârșitul traseului. Timpul de așteptare de către curier al clientului la adresa de livrare nu va fi mai mult de 15 minute.

Livrarea repetată în cazul situației de mai sus, se va achita de client după un tarif dublu.

Dacă nu vom putea lua legătura cu dumneavoastră pentru a confirma prima comandă a dvs. sau a preciza condițiile de livrare (nu sunt completate detaliile necesare ale comenzii), compania își rezervă dreptul de a transfera comanda dvs. în altă fereastră de livrare pentru precizări necesare. Comanda neconfirmată după transferare este supusă anulării.

Puteți anula comanda sau o transfera într-o altă fereastră de livrare după plasarea acesteia, apelând centrul de contact prin telefon (022) 010-020 (grafic de lucru de 8:00-23:00), sau prin e-mail la support@zakaz.md (24/24).

Returnarea mărfurilor

  • Conform Legii Republicii Moldova nu vom putea îndeplini returnarea mărfurilor accizabile: produse alcoolice - chiar dacă aceste mărfuri sunt de calitate corespunzătoare.
  • La detectarea bunurilor de calitate necorespunzătoare, pretenția se acceptă în aceeași zi de la momentul livrării, cu prezentarea fotografiilor mărfii și a bonului de plată, de asemenea, imediat după primirea comenzii în prezența curierului.
  • Dacă livrarea mărfurilor a fost efectuată în slotul de livrare de seară, atunci returnarea mărfurilor poate fi efectuată prin serviciul de livrare până la ora 11 a zilei următoare, dacă există bonul de plată și aspectul corespunzător al produselor, cu ambalajul nedeteriorat.
  • Clientul are dreptul să efectueze desinestătător returnarea mărfurilor către centrul comercial Metro.

Contacte

  • Graficul de lucru al Contact-centrului de la 8:00 la 23:00, de L până Dum.
  • Numărul nostru de contact (022) 010-020
  • support@zakaz.md