Tools
Site-ul este în proces de lucru, în fiecare zi lucrăm, pentru ca experiența dumneavoastră să devină mai bună

Primirea și plasarea comenzilor Online

  • Puteți plasa o comandă Online în orice timp al zilei, cu cel mult 3 ore până la începerea ferestrei de livrare (pentru sloturi pare) sau 4 ore - pentru cele impare.
  • Pentru a primi Comanda, este necesar să indicați numărul de telefon doar al furnizorilor de telefonie din Republica Moldova (nu putem apela Clientul care nu se află în Moldova la un număr de operatori străini).
  • Emiterea comenzilor care conțin produse din categoria 18+ (alcool și produse din tutun) se realizează exclusiv cu condiția de prezentare a documentelor care confirmă vârsta Clientului (pașaport sau permis de conducere).

Prețurile produselor

  • Prețurile produselor din magazinul online sunt aceleași, ca și pe rafturile centrului comercial, unde se colectează comanda dvs.
  • Prețurile produselor din magazinul online sunt indicate cu TVA.
  • Coșul se colectează în centrul comercial METRO Cash & Carry (Bulevardul Dacia 61, Chișinău 2072).
  • La plasarea unei comenzi, puteți lăsa un comentariu pentru colector, atât pentru fiecare poziție a produselor, cât și pentru comandă în ansamblu. În comentarii puteți solicita apelul colectorului în timp ce strânge coșul.
  • Produsele de calitate bună achiziționate și colectate în conformitate strictă cu comanda clientului pot fi returnate, cu condiția că acestea nu intră în lista mărfurilor nerambursabile. Legea Republicii Moldova “Privind protecţia consumatorilor”
  • Comenzile se livrează în ambalaje sigilate și hermetice, confirmând excluderea accesului neautorizat la mărfuri și efectelor nocive ale mediului. La primirea comenzii, clientul are dreptul să verifice corespunderea și conținutul comenzii în prezența curierului.

    - Conform Legii Republicii Moldova privind protecția drepturilor de consumatori, returnarea mărfurilor de calitate necorespunzătoare se poate face numai cu condiția prezentării bonului de mărfuri Metro, a bonului fiscal zakaz.md și a produselor deteriorate.

  • Prețurile și disponibilitatea produselor din centrul comercial pot varia, deci suma reală a comenzii poate diferi, îndeosebi, dacă ați ales livrarea pentru altă zi. Dacă vor fi modicifări de preț, mai mult de 4 lei pentru o poziție sau modificări în greutatea mărfii, mai mult de +/- 200 grame din greutatea specificată în comandă, colectorul vă va informa despre acest lucru.

Cardurile de discount al rețelei METRO, emise anterior și disponibile clientului, nu sunt valabile la plasarea comenzii pe site-ul magazinului online. În momentul înregistrării pe site, se deschide automat un nou card de reducere pentru achiziții ulterioare.

Toate reducerile la produse, valabile la METRO Cash & Carry, pe adresa: Bulevardul Dacia 61, Chișinău 2072 și care nu necesită cupoane sau timbre - sunt actuale și pentru magazinul online.

Costuri și metode de livrare

  • Costul livrării depinde de adresa de livrare (distanța zonei).
  • Livrare programată în Chișinău: 39 MDL.
  • Comenzi la greutate:
    La plasarea unei comenzi cu o greutate totală mai mare de 21 kg, se va percepe un comision suplimentar de 5 MDL, mai mare de 41 kg se va percepe un comision suplimentar de 15 MDL pentru fiecare 10 kg ulterioare. Unitățile voluminoase de mărfuri se livrează în condiții individuale.
  • Pozițiile voluminoase de produse, de exemplu: coș 50L, cornise pentru baie, sanii - se livrează în condiții individuale.
  • Trebuie să faceți mai multe comenzi separate (cu bonuri de plată diferite), dar doriți ca acestea să fie combinate într-o singură livrare. La efectuarea unei livrări, ce constă din mai multe comenzi pentru aceeași adresă, în același timp de livrare, costul livrării va fi calculat conform tarifului ca și pentru 1 comandă, iar recalcularea costului de greutate se va îndeplini, ținând cont de taxa suplimentară pentru fiecare 10 kg adăugătoare de la 21 kg.
  • Serviciul de curierat își rezervă dreptul de a anula comanda în cazul imposibilității de livrare (inundații, cutremure, cataclisme, situație dificilă de trafic în oraș sau dacă punctul de livrare se află într-o zonă la care nu se poate ajunge cu mașina mai aproape decât pe o rază de 50 de metri). În cazul anulării comenzii, Clientul poate repeta comanda pe site.
  • Ne rezervăm dreptul de a informa clienții despre anularea comenzilor prin metoda de notificare prin SMS (cu maxim 2 ore până la închiderea ferestrei de livrare selectate).

Metode de plată

În numerar la primirea coșului colectat, pe baza sumei finale a comenzii conform bonului de mărfuri.

Cu cardul bancar: prin achitarea online pe site.

Mărfurile accizabile (alcool și articole din tutun) pot fi achitate doar în numerar. Nu puteți plăti cu cardul bancar pe site pentru aceste produse. Puteți plasa astfel de mărfuri într-o comandă separată și să achitați în numerar.

Detalii despre colectare și livrare

Colectare: ne obligăm să colectăm pentru dvs. cele mai proaspete și calitative produse aflate în stoc. Colectorul dvs. personal este interesat să vă îndeplinească instrucțiunile și comentariile către comandă cât mai exact posibil. Dacă produsul pe care l-ați ales nu se află pe raft sau nu corespunde cu standardele de calitate Zakaz.md, colectorul vă va anunța despre acest lucru, propunându-vă opțiuni de înlocuire, prin metodele de comunicare convenabile pentru dvs. (chat sau apel). Cantitatea de produse, pe care doriți să o adăugați la comanda plasată nu poate fi mai mult de 3 articole.

Ambalare: Comanda dvs. va fi ambalată în inserturi de pachet METRO cu respectarea strictă a vecinătății produselor, și sigilată pentru a preveni accesul neautorizat la pozițiile comenzii. Livrarea produselor congelate și refrigerate se efectuează în cutii speciale, dotate cu acumulatoare frigorifice pentru a menține condițiile de temperatură necesare.

Livrarea prin curier prevede livrarea comenzii în limitele ferestrei de livrare, alese de dvs. Livrarea comenzii se efectuează până la ușa biroului sau apartamentului la adresa specificată în comandă. Transportarea comenzii la bucătărie, în frigider, și, de asemenea, în diferite spații ale oficiilor, pe diferite etaje nu se efectuează. 1 punct de livrare = 1 adresă specificată în comandă.

La sosirea la locul respectiv, curierul vă va contacta telefonic sau prin sonerie la ușă.

Dacă întârziați sau dacă planurile dvs. s-au schimbat, contactați operatorul centrului de contact pentru a coordona acțiunile ulterioare ale curierului.

În cazul, în care la sosirea curierului va fi imposibil de luat legătură cu dvs.: nu răspundeți la apel, bătutul la ușă, comanda dvs. va fi transferată la sfârșitul traseului. Timpul de așteptare de către curier al clientului la adresa de livrare nu va fi mai mult de 15 minute.

Livrarea repetată în cazul situației de mai sus, se va achita de client după un tarif dublu.

Dacă nu vom putea lua legătura cu dumneavoastră pentru a confirma prima comandă a dvs. sau a preciza condițiile de livrare (nu sunt completate detaliile necesare ale comenzii), compania își rezervă dreptul de a transfera comanda dvs. în altă fereastră de livrare pentru precizări necesare. Comanda neconfirmată după transferare este supusă anulării.

Puteți anula comanda sau o transfera într-o altă fereastră de livrare după plasarea acesteia, apelând centrul de contact prin telefon (022) 010-020 (grafic de lucru de 8:00-23:00), sau prin e-mail la support@zakaz.md (24/24).

Returnarea mărfurilor

  • La primirea comenzii, puteți refuza mărfurile livrate și să nu achitați pentru acestea, în conformitate cu Legea MD privind protecția consumatorului. Conform Legii Republicii Moldova nu vom putea îndeplini returnarea mărfurilor accizabile: produse alcoolice, din tutun - chiar dacă aceste mărfuri sunt de calitate corespunzătoare.
  • La detectarea bunurilor de calitate necorespunzătoare, pretenția se acceptă în aceeași zi de la momentul livrării, cu prezentarea fotografiilor mărfii și a bonului de plată, de asemenea, imediat după primirea comenzii în prezența curierului.
  • Dacă livrarea mărfurilor a fost efectuată în slotul de livrare de seară, atunci returnarea mărfurilor poate fi efectuată prin serviciul de livrare până la ora 11 a zilei următoare, dacă există bonul de plată și aspectul corespunzător al produselor, cu ambalajul nedeteriorat.
  • Clientul are dreptul să efectueze desinestătător returnarea mărfurilor către centrul comercial Metro.

Contacte

  • Graficul de lucru al Contact-centrului de la 8:00 la 23:00, de L până Dum.
  • Numărul nostru de contact (022) 010-020
  • support@zakaz.md
Produsul a fost adaugat in cos