Primirea și plasarea comenzilor Online

  • Puteți plasa o comandă Online în orice timp al zilei, cu cel mult 3 ore până la începerea ferestrei de livrare (pentru sloturi pare) sau 4 ore - pentru cele impare.
  • Pentru a primi Comanda, este necesar să indicați numărul de telefon doar al furnizorilor de telefonie din Republica Moldova (nu putem apela Clientul care nu se află în Moldova la un număr de operatori străini).
  • Emiterea comenzilor care conțin produse din categoria 18+ (alcool produse) se realizează exclusiv cu condiția de prezentare a documentelor care confirmă vârsta Clientului (pașaport sau permis de conducere).

Prețurile produselor

  • Prețurile produselor din magazinul online sunt aceleași, ca și pe rafturile centrului comercial, unde se colectează comanda dvs.
  • În cazul cumpărăturilor prin intermediul magazinului online, condițiile promoției „Cumpărați mai mult, plătiți mai puțin” nu se aplică.
  • Prețurile produselor din magazinul online sunt indicate cu TVA.
  • Coșul se colectează în centrul comercial METRO Cash & Carry (Bulevardul Dacia 61, Strada Chişinăului, 5, Stăuceni).
  • La plasarea unei comenzi, puteți lăsa un comentariu pentru colector, atât pentru fiecare poziție a produselor, cât și pentru comandă în ansamblu. În comentarii puteți solicita apelul colectorului în timp ce strânge coșul.
  • Produsele de calitate bună achiziționate și colectate în conformitate strictă cu comanda clientului pot fi returnate, cu condiția că acestea nu intră în lista mărfurilor nerambursabile. Legea Republicii Moldova “Privind protecţia consumatorilor”
  • Comenzile se livrează în ambalaje sigilate și hermetice, confirmând excluderea accesului neautorizat la mărfuri și efectelor nocive ale mediului. La primirea comenzii, clientul are dreptul să verifice corespunderea și conținutul comenzii în prezența curierului.

    - Conform Legii Republicii Moldova privind protecția drepturilor de consumatori, returnarea mărfurilor de calitate necorespunzătoare se poate face numai cu condiția prezentării bonului de mărfuri Metro, a bonului fiscal zakaz.md și a produselor deteriorate.

  • Prețurile și disponibilitatea produselor din centrul comercial pot varia, deci suma reală a comenzii poate diferi, îndeosebi, dacă ați ales livrarea pentru altă zi. Dacă vor fi modicifări de preț, mai mult de 4 lei pentru o poziție sau modificări în greutatea mărfii, mai mult de +/- 100 grame din greutatea specificată în comandă, colectorul vă va informa despre acest lucru.

Cardurile de discount al rețelei METRO, emise anterior și disponibile clientului, nu sunt valabile la plasarea comenzii pe site-ul magazinului online. În momentul înregistrării pe site, se deschide automat un nou card de reducere pentru achiziții ulterioare.

Toate reducerile la produse, valabile la METRO Cash & Carry, pe adresa: Metro Dacia: bd. Dacia 61; Metro Stăuceni: com. Stăuceni, str. Chișinăului 5; Metro Bălți: str. Nicolae Iorga 9, și care nu necesită cupoane sau timbre - sunt actuale și pentru magazinul online

Costuri și metode de livrare

  • Costul livrării depinde de adresa de livrare (distanța zonei).
  • Livrare programată în Chișinău și Bălți: Taxa de livrare pentru un coș de până la 1 000 MDL este de 69 MDL, de la 1 000 MDL - 49 MDL.
    Serviciul de livrare este disponibil:
    - Chișinău și suburbiile or. Chișinău: Băcioi, Bubuieci, Bîc, Codru, Sîngera, Schinoasa, Ialoveni, Grătiești, Dumbrava, Durlești, Cricova, Stăuceni, Tohatin, Ghidighici, Colonița , Ciorescu.
    - Bălți și suburbiile or. Bălți: Alexandreni, Biruința, Grigorești, Elizavetovca, Corlăteni, Octeabriscoe , Răuțel.
    Suburbie: Taxa de livrare pentru un coș de până la 1 000 MDL este de 89 MDL, de la 1 000 MDL - 69 MDL.
    Comenzi cu greutate:
    La plasarea unei comenzi cu o greutate totală de 21 kg sau mai mult, se va percepe un comision suplimentar cu suma specificată în  în tabelul de mai jos. Articolele voluminoase sunt livrate prin condiții individuale.
Greutatea produselor de la ..., kg Suprataxa de greutate, MDL
21 5
31 10
41 25
51 40
61 55
71 70
81 85
91 100
101 115
111 130
121 145
131 160
141 175
151 190
161 205
171 220
181 235
191 250
201 265
211 280
221 295
231 310
241 325
251 340
261 355
271 370
281 385
291 400
301 415
311 430
321 445
331 460
341 475
351 490
361 505
371 520
381 535
391 550
401 565
411 580
421 595
431 610
441 625
451 640
461 655
471 670
481 685
491 700
501 715
511 730
521 745
531 760
541 775
551 790
561 805
571 820
581 835
591 850
601 865
611 880
621 895
631 910
641 925
651 940
661 955
671 970
681 985
691 1000
701 1015
711 1030
721 1045
731 1060
741 1075
751 1090
761 1105
771 1120
781 1135
791 1150
801 1165
811 1180
821 1195
831 1210
841 1225
851 1240
861 1255
871 1270
881 1285
891 1300
901 1315
911 1330
921 1345
931 1360
941 1375
951 1390
961 1405
971 1420
981 1435
991 1450
1001 1465
  • Pozițiile voluminoase de produse, de exemplu: coș de 50l, șine pentru perdele baie, săniuțe, alte bunuri clasificate în categoria unităților voluminoase conform deciziei Serviciului de curierat, -
    sunt livrate în condiții individuale.
  • Trebuie să faceți mai multe comenzi separate (cu bonuri de plată diferite), dar doriți ca acestea să fie combinate într-o singură livrare. Atunci când se efectuează o livrare compusă din mai multe comenzi la aceeași adresă, pentru un singur timp de livrare, costul de livrare va fi calculat ca pentru o singură comandă, care include și greutatea tuturor comenzilor.
  • Serviciul de curierat își rezervă dreptul de a anula comanda în cazul imposibilității de livrare (inundații, cutremure, cataclisme, situație dificilă de trafic în oraș sau dacă punctul de livrare se află într-o zonă la care nu se poate ajunge cu mașina mai aproape decât pe o rază de 50 de metri). În cazul anulării comenzii, Clientul poate repeta comanda pe site.
  • Ne rezervăm dreptul de a informa clienții despre anularea comenzilor prin metoda de notificare prin SMS (cu maxim 2 ore până la închiderea ferestrei de livrare selectate).

Ridicare din magazin

Comanda Dvs. va fi colectată în unul dintre supermarketurile Metro pe adresa:

  • METRO Dacia, bulevardul Dacia, 61 sau
  • METRO Stăuceni, strada Chișinăului, 5.
  • METRO Bălți, orașul Bălți, str. Nicolae Iorga, 9

Costul serviciului 16 MDL.

La plasarea comenzii, selectați metoda de livrare “Ridicare din magazin”, indicați CC convenabil, de asemenea, timpul de primire a comenzii și metoda de plată.

De îndată ce comanda Dvs. va fi colectată, veți primi un SMS cu suma de plată și numărul de telefon al operatorului de ridicare din magazin.

La sosirea în centrul comercial Metro, vă rugăm, să formați numărul de telefon indicat în SMS, specificați suma și numărul comenzii.

Schema localizării punctului de emitere METRO Dacia/Stăuceni/Bălți

Metode de plată

În numerar la primirea coșului colectat, pe baza sumei finale a comenzii conform bonului de mărfuri.

Cu cardul Visa/Mastercard la primirea comenzii.

Detalii despre colectare și livrare

Colectare: ne obligăm să colectăm pentru dvs. cele mai proaspete și calitative produse aflate în stoc. Colectorul dvs. personal este interesat să vă îndeplinească instrucțiunile și comentariile către comandă cât mai exact posibil. Dacă produsul pe care l-ați ales nu se află pe raft sau nu corespunde cu standardele de calitate Zakaz.md, colectorul vă va anunța despre acest lucru, propunându-vă opțiuni de înlocuire, prin metodele de comunicare convenabile pentru dvs. (chat sau apel). Cantitatea de produse, pe care doriți să o adăugați la comanda plasată nu poate fi mai mult de 3 articole.

Ambalare: Comanda Dvs. va fi ambalată în pachete de marcă, care se achită separat. Livrarea produselor congelate și refrigerate se efectuează în cutii speciale, dotate cu acumulatoare frigorifice pentru a menține condițiile de temperatură necesare.

Livrarea prin curier prevede livrarea comenzii în limitele ferestrei de livrare, alese de dvs. Livrarea comenzii se efectuează până la ușa biroului sau apartamentului la adresa specificată în comandă. Transportarea comenzii la bucătărie, în frigider, și, de asemenea, în diferite spații ale oficiilor, pe diferite etaje nu se efectuează. 1 punct de livrare = 1 adresă specificată în comandă.

La sosirea la locul respectiv, curierul vă va contacta telefonic sau prin sonerie la ușă.

Dacă întârziați sau dacă planurile dvs. s-au schimbat, contactați operatorul centrului de contact pentru a coordona acțiunile ulterioare ale curierului.

În cazul, în care la sosirea curierului va fi imposibil de luat legătură cu dvs.: nu răspundeți la apel, bătutul la ușă, comanda dvs. va fi transferată la sfârșitul traseului. Timpul de așteptare de către curier al clientului la adresa de livrare nu va fi mai mult de 15 minute.

Livrarea repetată în cazul situației de mai sus, se va achita de client după un tarif dublu.

Dacă nu vom putea lua legătura cu dumneavoastră pentru a confirma prima comandă a dvs. sau a preciza condițiile de livrare (nu sunt completate detaliile necesare ale comenzii), compania își rezervă dreptul de a transfera comanda dvs. în altă fereastră de livrare pentru precizări necesare. Comanda neconfirmată după transferare este supusă anulării.

Puteți anula comanda sau o transfera într-o altă fereastră de livrare după plasarea acesteia, apelând centrul de contact prin telefon (022) 010-020 (grafic de lucru de 8:00-23:00), sau prin e-mail la support@zakaz.md (24/24).

Returnarea mărfurilor

  • Conform Legii Republicii Moldova nu vom putea îndeplini returnarea mărfurilor accizabile: produse alcoolice - chiar dacă aceste mărfuri sunt de calitate corespunzătoare.
  • La detectarea bunurilor de calitate necorespunzătoare, pretenția se acceptă în aceeași zi de la momentul livrării, cu prezentarea fotografiilor mărfii și a bonului de plată, de asemenea, imediat după primirea comenzii în prezența curierului.
  • Dacă livrarea mărfurilor a fost efectuată în slotul de livrare de seară, atunci returnarea mărfurilor poate fi efectuată prin serviciul de livrare până la ora 11 a zilei următoare, dacă există bonul de plată și aspectul corespunzător al produselor, cu ambalajul nedeteriorat.
  • Clientul are dreptul să efectueze desinestătător returnarea mărfurilor către centrul comercial Metro.

Contacte

  • Graficul de lucru al Contact-centrului de la 8:00 la 23:00, de L până Dum.
  • Numărul nostru de contact (022) 010-020
  • help@zakaz.md