Procedură de efectuare a comenzilor și gestionarea documentelor cu persoanele juridice și întreprinzătorii individuali

Plasarea comenzilor și achitarea este posibilă a fi efectuată de către clienții, cu care a fost încheiat un contract de vânzare - cumparare. În conformitate cu acest contract, Clientul plătește costul total al bunurilor comandate și costul serviciilor în temeiul Contractului printr-o singură plată în contul "Zakaz Express" SRL.

Încheierea Contractului de vânzare-cumpărare și servicii are loc prin acceptarea de către client (entitate juridică, întreprinzător individual) a Contractului postat pe site în conformitate cu art. 1035 alin. 1 din Codul Civil al Moldovei (denumit în continuare - Contract).

Plasarea comenzilor prin contract este realizată de client (sau reprezentantul său autorizat) prin intermediul interfeței site-ului, folosind logarea (telefonul mobil) specificat în declarația de acceptare.

Pentru încheierea contractului trebuie să completați Declarația de acceptare.

Declarația de acceptare a termenilor contractului trebuie să fie semnată de persoana autorizată a clientului prin una dintre cele două metode posibile:

  1. Semnați documentul folosind semnătura electronică calificată și trimiteți documentul semnat la adresa de e-mail [email protected].
  2. Imprimați, semnați de reprezentantul autorizat al clientului și trimiteți o copie a documentului semnat la adresa de e-mail [email protected]. Originalul declarației semnate este transmis curierului la prima livrare a comenzii clientului.

Indiferent de metoda de semnare aleasă, clientul trebuie să transmită copii ale Extrasului din Registrul de stat al entităților juridice și al antreprenorilor individuali la adresa de e-mail [email protected]. În cazul în care declarația de acceptare este semnată de un administrator al clientului, este necesar să se furnizeze și o împuternicire a persoanei autorizate.

Copiile autentificate ale documentelor de înregistrare menționate trebuie transmise curierului la prima livrare a comenzii clientului, dacă acestea nu au fost trimise electronic, semnate cu semnătură electronică calificată.

Contractul de vânzare-cumpărare și servicii este considerat încheiat din momentul primirii de către SRL „Zakaz Express” a declarației de acceptare, semnată de reprezentantul autorizat al clientului, în una dintre metodele menționate mai sus.

ATENȚIE! În cazul ridicării comenzii prin metoda de auto-servire la magazinul ales, va trebui să prezentați un act de identitate și o împuternicire (dacă bunurile nu sunt primite de administrator).

 

Șabloanele de documente pot fi descărcate aici:

Contractul de vânzare-cumpărare și servicii Descărcare în format PDF

Declarația de acceptare Descărcare în format PDF

 

Documentele trebuie trimise la adresa de e-mail:

[email protected]